Veelgestelde vragen

Is je iets niet helemaal duidelijk?
Op deze pagina vind je een overzicht met de meest gestelde vragen.
Voor andere vragen kun je contact met ons opnemen!

Hoe bestel ik een box?

Vul de persoonlijke stijlquiz in op onze site, je ontvangt na het afronden een bevestigingsmail en wordt daarna zo snel mogelijk gekoppeld aan een van onze stylistes.

Wat zijn de kosten van een box?

Sinds december 2019 betaalt elke nieuwe klant van Maison365 een styling fee van €9,95. Je betaalt achteraf voor de items die je graag wilt houden. De styling fee wordt verrekend met je aankoop. Verzenden en retour is gratis.

Wat is de gemiddelde prijs van een item?

De prijzen van onze items verschillen per merk en soort kledingstuk. Tops beginnen bij ons vanaf €60 en jurken en broeken beginnen bij ons rond €90. In een box zitten drie complete persoonlijke looks en je betaalt alleen voor de items die je houdt.

Is er een minimale afname bij de box?

Bij ons heb je geen verplichte afname, onze service is geheel vrijblijvend. Mocht de box in zijn geheel retour komen, dan zitten hier geen retourkosten aan verbonden.

Hoe vaak ontvang ik een box?

Je zit bij ons nergens aan vast. Je bepaalt zelf wanneer en hoe vaak je een box wilt ontvangen.

Ik ben al klant. Hoe vraag ik een nieuwe box aan?

Ben je al klant en wil je graag een nieuwe box ontvangen, vul dan het contactformulier op onze website in. Deze is te vinden onder ‘Bestaande klanten’ op onze homepagina.

Verzending & bezorging

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn box verwachten?

Onze boxen worden voor iedereen persoonlijk gestyled. Je kan deze daarom binnen 8 tot 10 werkdagen na je volledige aanvraag verwachten. Hoe sneller jouw aanvraag compleet is, des te eerder ontvang je de box.

Hoe wordt mijn box verzonden?

Wij verzenden onze boxen dagelijks met PostNL. Zodra jouw box door PostNL is ontvangen, krijg je via de mail een track & trace toegestuurd om je bestelling te volgen.

Retourneren & ruilen

Hoe kan ik mijn box retourneren?

In de box ontvang je een samengesteld mapje met onder andere een pak- en retourbon, waarop je aan kan geven welke items je graag wilt houden, ruilen of retourneren. Zodra deze lijst compleet is, plak je de PostNL retoursticker op de box en maak je deze dicht met de Maison365 sticker. De box kan vervolgens worden afgegeven bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Binnen hoeveel dagen moet ik mijn box retourneren?

Het retourneren van de Maison365 box dient binnen 5 werkdagen na het ontvangst te gebeuren. Aan het retourneren van de box zitten geen kosten verbonden.

Hoe kan ik mijn ontvangen items ruilen?

Wil je iets ruilen? Vul op de pak- en retourbon in dat je het betreffende item graag wilt ruilen voor een andere maat. Zodra we jouw box retour hebben ontvangen en verwerkt gaan we direct voor je controleren of item nog in de gevraagde maat op voorraad is. Mocht dit het geval zijn, ontvang je deze zo spoedig mogelijk thuis. De retourkosten van ontvangen ruilitems zijn voor eigen rekening.

Mijn ontvangen item is beschadigd, wat nu?

Mocht een artikel na ontvangst zijn beschadigd, neem dan contact met ons op. We zoeken dan samen naar een oplossing.

Betalen

Wanneer en hoe ontvang ik een factuur voor mijn gehouden items?

Zodra jouw box is geretourneerd, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Op het moment dat deze stappen zijn doorlopen, ontvang je via email een factuur.

Contact

Hoe kan ik Maison365 bereiken?

Wij zijn elke werkdag telefonisch en via WhatsApp bereikbaar op +31203081888. Je kunt ook een email sturen naar styling@maison365.nl.

In het weekend zijn wij gesloten. We proberen alle berichten de eerstvolgende werkdag weer te beantwoorden.