Veelgestelde vragen

Is je iets niet helemaal duidelijk?

Op deze pagina vind je een overzicht met de meest gestelde vragen. Voor andere vragen kun je contact met ons opnemen!

Wij zijn elke werkdag via WhatsApp bereikbaar op +3197010254365 (NL) of +32460209365 (BE). Je kunt ook een email sturen naar styling@maison365.nl.

In het weekend zijn wij gesloten. We proberen alle berichten de eerstvolgende werkdag weer te beantwoorden.

Bestellen

Vul de persoonlijke stijlquiz in op onze site, je ontvangt na het afronden een bevestigingsmail en wordt daarna zo snel mogelijk gekoppeld aan een van onze stylistes.

Elke nieuwe klant van Maison365 betaalt een styling fee van €9,95. Daarna gaat jouw persoonlijke styliste aan de slag en stuurt jou 3 outfits toe (ongeveer 15 kledingartikelen). Bij de box met kleding die jij toegezonden krijgt zit een pakbon met daar op alle prijzen van de items in de box. Pas alle items op je gemak thuis, stuur terug wat je niet bevalt en betaal achteraf de items die je wilt houden. Verzending én retourneren van de kleding box met 3 outfits is gratis.

De prijzen van onze items verschillen per merk en soort kledingstuk. Tops beginnen bij ons vanaf €60 en jurken en broeken beginnen bij ons rond €90. In een box zitten drie complete persoonlijke looks en je betaalt alleen voor de items die je houdt.

Bij ons heb je geen verplichte afname, onze service is geheel vrijblijvend. Mocht de box in zijn geheel retour komen, dan zitten hier geen retourkosten aan verbonden.

Op dit moment kunnen wij leveren t/m confectiemaat 42.

Je zit bij ons nergens aan vast. Je bepaalt zelf wanneer en hoe vaak je een box wilt ontvangen.

Ben je al klant en wil je graag een nieuwe box ontvangen, vul dan het contactformulier op onze website in. Deze is te vinden onder ‘Bestaande klanten’ op onze homepagina.

Verzending en Bezorging

Onze boxen worden voor iedereen persoonlijk gestyled. Je kan deze daarom binnen 8 tot 10 werkdagen na je volledige aanvraag verwachten. Hoe sneller jouw aanvraag compleet is, des te eerder ontvang je de box.

Wij verzenden onze boxen dagelijks met PostNL. Zodra jouw box door PostNL is ontvangen, krijg je via de mail een track & trace toegestuurd om je bestelling te volgen.

Retourneren en Ruilen

In de box ontvang je een samengesteld mapje met onder andere een pak- en retourbon, waarop je aan kan geven welke items je graag wilt houden, ruilen of retourneren. Zodra deze lijst compleet is, plak je de PostNL retoursticker op de box en maak je deze dicht met de Maison365 sticker. De box kan vervolgens worden afgegeven bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Wij vragen aan je om de box liefst binnen 5 dagen te retourneren, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Aan het retourneren van de box zitten geen kosten verbonden.

Wil je iets ruilen? Vul op de pak- en retourbon in dat je het betreffende item graag wilt ruilen voor een andere maat. Zodra we jouw box retour hebben ontvangen en verwerkt gaan we direct voor je controleren of item nog in de gevraagde maat op voorraad is. Mocht dit het geval zijn, ontvang je deze zo spoedig mogelijk thuis. De retourkosten van ontvangen ruilitems zijn voor eigen rekening.

Mocht een artikel na ontvangst zijn beschadigd, neem dan contact met ons op. We zoeken dan samen naar een oplossing.

Betalen

Zodra jouw box is geretourneerd, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Op het moment dat deze stappen zijn doorlopen, ontvang je via email een factuur.

Contact

Wij zijn elke werkdag via WhatsApp bereikbaar op +3197010254365 (NL) of +32460209365 (BE). Je kunt ook een email sturen naar styling@maison365.nl.

In het weekend zijn wij gesloten. We proberen alle berichten de eerstvolgende werkdag weer te beantwoorden.