Stage Customer Happiness & Communicatie stage

Over Maison365
Met Maison365 hebben wij de missie om vrouwen zorgeloos stijlvolle items te bieden waarmee ze zelfverzekerd voor de dag kunnen komen. Bij Maison365 bestel je een kledingbox en ervaar je eenvoudig het gemak van onze personal shopping service. Wij helpen jou je eigen kledingstijl te ontwikkelen, door te mixen en matchen looks uit snel wisselende collecties van meer dan 125 merken uit het midden en hoog segment. 

Wie geen tijd of zin heeft om te shoppen of moeite heeft met kledingstukken combineren, krijgt via Maison365 stylingadvies en een box vol kleding sets thuisgestuurd.


Hoe het werkt
Klanten melden zich online aan en vullen een stijlquiz in. Na een intake ontvangen ze een box met fashion items inclusief bijpassend stijladvies. Klanten betalen achteraf alleen de items die ze houden. De rest wordt gratis opgehaald.
Het is onze missie om vrouwen te helpen om makkelijker en beter kleding naar hun smaak te ontdekken en te kopen. Wij zoeken ambitieuze mensen die zich bij ons aan willen sluiten. Ideale kandidaten zijn enthousiast, klantgericht, en goalgetters. Bouw mee aan de toekomst van shoppen. Een uitdagende opdracht bij een creatieve en bruisende startup ligt op je te wachten!

Werkzaamheden
Als Customer Happiness stagiair(e) ben jij het eerste aanspreekpunt voor mensen met diverse vraagstukken. Je zult het directe contact met de klant onderhouden via verschillende kanalen, waaronder social media en ons klantenservice platform Trengo. Door direct met klanten in contact te staan en te werken met verschillende communicatiekanalen, leer je veel over hoe je een klantrelatie opbouwt en over interne processen. Mocht jij hierbij zien hoe bepaalde processen verbeterd kunnen worden, staan we open voor jouw ideeën en wie weet kun je dit ook zelf implementeren. Doordat wij een scale-up zijn, betekent dit dat er veel kansen zijn voor jou om verbeteringen door te voeren. Hierbij komen jouw probleemoplossende skills zeer van pas en met deze stage help je dit verder door te ontwikkelen.

Een greep uit jouw werkzaamheden:
- Direct onderhouden van relaties met de klant
- Probleemoplossend handelen bij dagelijks operationele uitdagingen
- Actief meedenken in uitvoering communicatie strategie
- Ondersteuning bieden bij office management uitdagingen

Wat wij van jou vragen:
- Bezig met een HBO / WO opleiding Bedrijfskunde, Psychologie, International Business, Communicatie of soortgelijk
- Affiniteit met communicatie en klanttevredenheid
- Je spreekt/schrijft vloeiend en foutloos Nederlands
- Je spreekt vloeiend Engels, Duits/Vlaams is een pré. 
Gemakkelijk in de omgang en communicatief vaardig
Je bent op zoek naar een (vrijwillige) stage van +/- 5 maanden met uitzicht op een bijbaan naast je studie

Hoe we jou blij maken
-
Goede stagevergoeding van €350 per maand.
- Werken in een jong, enthousiast en gemotiveerd team
- Optie om een dag/meerdere dagen per week vanuit huis te werken (in overeenstemming met de manager)
- Alle tools die je nodig hebt om je werk goed te kunnen doen.
- Mogelijkheid om na je stage door te groeien naar een parttime baan.
- Toffe extra's zoals bedrijfsborrels, geweldige koffie, snacks & drinks, lunch op de woensdag, trainingen en uitjes waar je U tegen zegt.
- Fulltime/ parttime (bijv 4 dagen in overleg)

Stagevergoeding: €350,00 per maand

Stuur jouw motivatie en CV naar styling@maison365.nl

Founders: Danie Bles & Maarten Valk
(download 5mb)

Maison365 - Image 2
(download 1.5mb)

Maison365 - Image 3
(download 2mb)

Maison365 - Image 4
(download 4mb)

Maison365 - Image 5
(download 1mb)

Maison365 - Image 6
(download 4mb)

Maison365 - Logo A
(download 1mb)

Maison365 - Logo B
(download 7mb)

Maison365 - Danie Bles
(download 5mb)

Maison365 - Image 7

(download 4mb)

Maison365 - Image 8

(download 4mb)

Maison365 - Image 9

(download 4mb)

Maison365 - Image 10

(download 4mb)

Maison365 - Image 11

(download 4mb)

Maison365 - Image Launch DE

(download 4mb)