Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe bestel ik een Maison365 box?

Vul de persoonlijke stijlquiz in op onze site, je ontvangt na het afronden een bevestigingsmail en wordt daarna zo snel mogelijk gekoppeld aan een van onze stylistes.

Wat zijn de kosten van een Maison365 box?

Aan de Maison365 box zijn geen kosten verbonden. Verzenden en retour is gratis. Je betaalt achteraf voor de items die je graag wilt houden.

Wat is de gemiddelde prijs van een item?

De prijzen van onze items verschillen per merk en soort kledingstuk. Tops beginnen bij ons vanaf €60 en jurken en broeken beginnen bij ons rond €90. In een box zitten drie complete persoonlijke looks en je betaalt alleen voor de items die je houdt.

Is er een minimale afname van de Maison365 box?

Bij ons heb je geen verplichte afname, onze service is geheel vrijblijvend. Mocht de box in zijn geheel retour komen, dan zitten hier geen retourkosten aan verbonden.

Hoe vaak ontvang ik een Maison365 box?

Je zit bij ons nergens aan vast. Je bepaalt zelf wanneer en hoe vaak je een box wilt ontvangen.

Ik ben al klant. Hoe vraag ik een nieuwe box aan?

Ben je al klant en wil je graag een nieuwe box ontvangen, vul dan het contactformulier op onze website in. Deze is te vinden onder ‘Ik ben al klant!’ op onze homepagina.

Verzenden / Bezorging

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn box verwachten?

Onze boxen worden voor iedereen persoonlijk gestyled. Je kan deze daarom binnen 8 tot 10 werkdagen na je volledige aanvraag verwachten. Hoe sneller jouw aanvraag compleet is, des te eerder ontvang je de box.

Hoe wordt mijn Maison365 box verzonden?

Wij verzenden onze boxen dagelijks met PostNL. Zodra jouw box door PostNL is ontvangen, krijg je via de mail een track & trace toegestuurd om je bestelling te volgen.

Retourneren

Hoe kan ik mijn Maison365 box retourneren?

In de box ontvang je een samengesteld mapje met onder andere een pak- en retourbon, waarop je aan kan geven welke items je graag wilt houden, ruilen of retourneren. Zodra deze lijst compleet is, plak je de PostNL retoursticker op de box en maak je deze dicht met de Maison365 sticker. De box kan vervolgens worden afgegeven bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Binnen hoeveel dagen moet ik mijn Maison365 box retourneren?

Het retourneren van de Maison365 box dient binnen 5 werkdagen na het ontvangst te gebeuren. Aan het retourneren van de box zitten geen kosten verbonden.

Ruilen

Hoe kan ik mijn ontvangen items ruilen?

Wil je iets ruilen? Vul op de pak- en retourbon in dat je het betreffende item graag wilt ruilen voor een andere maat. Zodra we jouw box retour hebben ontvangen en verwerkt gaan we direct voor je controleren of item nog in de gevraagde maat op voorraad is. Mocht dit het geval zijn, ontvang je deze zo spoedig mogelijk thuis. De retourkosten van ontvangen ruilitems zijn voor eigen rekening.

Mijn ontvangen Maison365 item is beschadigd, wat nu?

Mocht een artikel na ontvangst zijn beschadigd, neem dan via whatsapp of mail contact met ons op, zodat we kunnen zoeken naar een oplossing.

Betalen

Wanneer en hoe ontvang ik een factuur voor mijn gehouden items?

Zodra we jouw box is geretourneerd, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Op het moment dat deze stappen zijn doorlopen, ontvang je via email een factuur.

Contact

Hoe kan ik Maison365 bereiken?

Wij zijn elke werkdag bereikbaar via whatsapp (06-53677852), mail (styling@maison365.nl) en telefonisch (020-3081888). In het weekend zijn wij gesloten en proberen wij alle berichten de eerstvolgende werkdag weer te beantwoorden.

We gebruiken cookies om de website te verbeteren. Door deze site te gebruiken accepteer je de voorwaarden. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close